AUTOMATIEK FEBO B.V. o.v.v. FEBO Drive Wormerveer
Samsonweg 1H
1521RA WORMERVEER

Filiaal: 075-2013014 Hoofdkantoor: 020-6328555
d.deborst@febo.nl
facturen@febo.nl
http://www.febo.nl

Openingstijden:
Maandag: 11:30 tot 20:00
Dinsdag: 11:30 tot 20:00
Woensdag: 11:30 tot 21:00
Donderdag: 11:30 tot 21:00
Vrijdag: 11:30 tot 21:00
Zaterdag: 11:30 tot 21:00
Zondag: 11:30 tot 21:00

HET FEBO VERHAAL

FEBO is ontstaan uit 100% passie voor het ambacht. Met liefde voor het product, de traditie en de mensen achter het merk FEBO weet familie De Borst al sinds 1941 menigeen te verrassen met de smaak en de constante kwaliteit van het product. De afgelopen jaren wil iedereen alles weten over de producten die men koopt en eet. We weten steeds meer en de wereld is door de opkomst van internet een stuk transparanter geworden. Omdat de mensen van FEBO zo trots zijn op hun product juichen ze deze trend alleen maar toe. FEBO opent graag haar deuren en laat graag in haar keuken kijken. Wist je dat alle ingrediënten die FEBO gebruikt van lokale leveranciers komt? Niet omdat dat tegenwoordig hip is maar omdat de familie daar al 76 jaar in gelooft. Iedere ochtend tref je de familie in de keuken aan om continu te zorgen dat het product van opa nog steeds dezelfde kwaliteit als vroeger heeft.

Loyaal zijn aan je leveranciers zorgt ook voor een hechte band. Een band waarbij samen ondernemen voorop staat en zorgt voor een product met een top kwaliteitsniveau. De familie zal nooit inleveren op kwaliteit! De familie maakt keuzes voor de lange termijn en het merk, het product en de mens zal te allen tijde centraal blijven staan. Hier worden geen concessie aan gedaan. Soms ben je als organisatie best bescheiden en deel je niet alles omdat je dat als normaal ziet. Wist je bijvoorbeeld dat FEBO iedere dag ’s ochtends heel vroeg start met het maken van een verse bouillon? Verse groenten, kwalitatief rundvlees van runderen uit de buurt van Ouderkerk aan de Amstel en de beste specerijen. Al deze ingrediënten vormen samen de bekende FEBO kroket. Alle snacks worden dagvers gemaakt. Om 12:00 uur liggen de snacks, die ’s ochtends met alle aandacht gemaakt worden, op alle 72 locaties van FEBO: Verser kan niet! Je treft geen diepvries bij de FEBO vestigingen aan. Dus die kroket uit de FEBO automatiek is ècht dagvers, en dat proef je. Een kroket moet je kunnen horen. Kraakvers!

Al jaren staat de gast centraal bij FEBO, daarom doet FEBO er ook alles aan om het zo makkelijk mogelijk te maken voor haar trouwe gasten. Nieuwe automatieken, nieuwe technologieën zoals contactloos betalen via NFC, online thuisbezorging en nieuwe producten ontwikkelen waar de gast om vraagt. FEBO luistert heel goed naar haar gasten en zet de gast centraal bij het verder ontwikkelen van FEBO, de producten en het selecteren van onze medewerkers. Bij FEBO werken mensen met passie voor het vak en behoren ze allemaal tot de FEBO familie.

FEBO durft dan ook met trots een aantal zekerheden te beloven:
• Onze producten zijn puur, eerlijk, ambachtelijk en vers;
• FEBO is en blijft een familiebedrijf;
• Onze medewerkers hebben passie voor het vak en het product;
• Wij zorgen goed voor onze leveranciers en zij voor ons;
• Wij gebruiken 100% Nederlands rundvlees en kippenvlees (comfort kip keurmerk);
• Wij zijn altijd eerlijk en transparant over onze producten en ingrediënten. Maar het geheim van de familie recepturen vertellen we niet;
Kortom FEBO is duurzaam, puur en eerlijk en daarom de allerlekkerste!

Maatschappelijk verantwoord ondernemen
FEBO heeft ingezet op MVO. FEBO kiest voor ‘Natuur’, ‘Sport’ en ‘Werkgeverschap’. Binnen de organisatie is ook ruimte voor mensen met een beperking en werken de medewerkers op locatie daar gemiddeld 8 jaar. FEBO is voortdurend bezig om de producten beter te maken. Bijvoorbeeld door te kijken hoe zoutgehalte gereduceerd kan worden. Only Friends is een organisatie die door FEBO sterk gesteund wordt. Kinderen met een beperking die toch de mogelijkheid krijgen om te sporten. Verpakkingen: alle verpakkingen zijn gecertificeerd en FEBO heeft twee jaar geleden afscheid genomen van plastic. Alle verpakkingen zijn van duurzaam papier en karton.  Vanuit het gasttevredenheidsonderzoek kunnen we aantonen dat de reputatie van FEBO sterk is en steeds beter wordt. De ruim 20.000 fans op social media geven dat continu aan op de social media kanalen. Er is weinig negatief sentiment rondom FEBO.

Mijn grootvader Johan Izaak de Borst is het bedrijf gestart als bakkerij FEBO aan de Amstelveenseweg in Amsterdam (en vanuit Amsterdam al decennia sterk gegroeid). Wij zijn sterk vertegenwoordigd in Noord-Holland, momenteel 45 filialen en sterk groeiende binnen heel Nederland. Wij zijn nog steeds groeiende en daarmee dragen wij bij aan de werkgelegenheid. Wij ondersteunen diverse regionale instanties om zo iets terug te kunnen doen voor onze omgeving (o.a. Only Friends en de Johan Cruyff Foundation).

FEBO kijkt heel goed hoe de markt zich ontwikkelt. Zo is de automatiek straks voorzien van een NFC contactloos betaalsysteem en kan men hiermee cashless betalen, medewerkers krijgen opleiding via e-learning en middels coaching op locatie. De nieuwste energiezuinige apparatuur en vrachtwagens worden ingezet om zo schoon mogelijk en efficiënt mogelijk te werken. Aangezien FEBO haar (eigen) productielijn, inkoop en logistiek in eigen handen heeft is er weinig foodwaste bij FEBO.

BACK